عبور از من

عبور از من

منـــــ یکـــــ الـهــــــــــه امــــ
عبور از من

عبور از من

منـــــ یکـــــ الـهــــــــــه امــــ

دوربرگردان

#سه‌گانی :


روی شاخ نارون ؛ آن چتر دیرین‌سال ،

تاب می‌بندد عمو محمود ؛

آه... امّا قرن‌ها تا روزگار کودکی راه است ...


#الهه_تاجیکزاده_آریایی

انعکاس

#سه‌گانی :


ماه را پس می‌زنند امواج ،

خوب می‌دانند و دائم در تقلّایند ؛

ماهیان ناموس دریایند !


#الهه_تاجیکزاده_آریایی

شمیم

#سه‌گانی :


از چشمه برگشتم

با کوزه‌ای پر از نبودن‌هات ؛

عطر تو امّا در سه‌جوبی* باز می‌پیچید ...


#الهه_تاجیکزاده_آریایی

قرنطینه

#سه‌گانی :


جا مانده در یک گوشه آوایی نه چندان کوک ؛

سجّاده و محراب و مُهر و منبری متروک ؛

از مسجد تنهای سرچشمه خبر داری ... ؟


#الهه_تاجیکزاده_آریایی

واپسین تناسخ


#سه‌گانی :


از رستگارانم ؛

در آخرین وازایشِ هستی ،

من حتم دارم یک درخت سیب خواهم شد .


#الهه_تاجیکزاده_آریایی